free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 15, 2011

Announcement..

ops...!

sekali lagi yer terjadi kepada diriku yang sangat excited nak kongsi cerita kek dan cupcake kat blog ni. ramai yang bertanyakan kenapa saya dah berhenti upload gambo2 tempahan customer yang terbaru. ini kerana bukan saya kebizian atau saya dalam kemalasan untuk mengemaskini blog ni tapi sekali lagi saya telah mencapai kuota gambo yang dibenarkan untuk upload. alahai! sama je ceritanya kat blog lama. bezanya kat blog lama saya berjaya gunakan hampir setahun, tapi tidak kepada blog baru ni, tak sampai 3,4 bulan saya gunakan, semua kuota telah habis dipakai. so saya assumed gambo2 yang saya gunakan dlm skala besar menjadi sebab musabab utama saya akan mengakhiri episod mengupload gambo2 terbaru. kepada sesiapa  yang rajin menyinggah / menskodeng blog saya, teruskan minat korang bersama saya di FB saya (Julaiha Tariman) sebab cuma kat sana je saya akan meneruskan usaha untuk melaporkan yang terkini pasal kerja2 baking saya. sekiranya saya rajin dan tergerak untuk membangunkan blog baru, nantikan dalam "tokeiroti3" akan datang. once again, dapatkan maklumat terkini dalam FB saya yer. thx so much.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...