free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 1, 2011

Tempahan Acik Razimah, Jalan Jambu, Kg. Medan.

Salam kasih sayang =)

jarang sekali dapat tempahan kek buah bakar ni. aku tak pernah realise yang kek ni sedap sangat sampailah diberitahu kawan yang pernah order dulu. bila aku buat uji rasa memang kek ni antara yang tersedap aku penah makan. tak manis sangat, mewah dengan mix fruit. cantik keknya, buah tak jatuh. elok terletak je. masa bagi harga tu tak perasan barang2 dah naik. wah.. butter skang ni kemain mahal. bila kira kos balik, dah mahal jugak nak jual kek ni. tapi rasanya untuk customer aku yang tak fussy, dorang bayo je janji kek yang ditempah sedap dan puas ati makan. kek ni boleh tahan hingga 6 bulan lamanya kalo sim pan dalam fridge.

ok untuk acik razimah + hubby. enjoy ur fruit cake ya.
sebelum ni dorang berdua order 2 kg butter cake untuk kenduri.
tapi aku terlupa nak snap pix, tu yang tak dapat nak masukkan dalam entry blog ni.
butter cake plain pon sedap juga tau. memang seswai tuk kenduri.
time kaseh banyak2 =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...