free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, February 5, 2011

Tempahan Iza, Jugra, Banting.

ada wording LOVE + LUV...


Salam kasih sayang =)

tempahan iza mengikut previous order yang mana 2 gambo diedit menjadi 1 untuk memudahkan aku untuk copycatkan. cupcake dianto sehari awal dari tarikh yang diberitahu sebab aku buat kenduri lenggang perot keesokkan harinya, sure aku takleh keluar rumah punya disebabkan kebizian dengan kenduri tu nanti. nasib baik iza tak cerewet. so aku tunggu dia kat kedai mamak yang berdepan dengan Mc.Donald banting petang tu, minum teh tarik dengan hubby sementara menunggu iza datang.

 cupcake tema hijau cair+hijau pekat ni mengingatkan aku pada color of the year untuk chinese new year thn ni iaitu warna hijau yang akan membawa ONG kepada dorang.
betul ker? kalo tengok kaler cupcake ni aku rasa happy lak. color yang bright n fresh!
x caye? cuba tengok betul2.
u will feels so relax.

ok tenkiu iza atas tempahannya ini. =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...