free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 14, 2011

Tempahan Mas, Sg.Udang, Klang.




Salam kasih sayang =)

Masa mas perkenalkan diri memang susah nak recognize dia pasal dah lama tak dengo citer dia ni tapi bila dia datang pick up kek kat umah, dah kompem benarlah mas yang dok kat klang aku ingat2 lupa tu... hihi... rupanya mas pregnant 4 bulan, teringin nak makan choc.moist untuk besday anaknya. dulu dia pernah order kek ngan aku tapi disebabkan ordernya suntuk sangat aku tak sempat nak buat garnache, aku suggest butter cream aje untuk topping. lepas proceed, aku pon on ler dengan deco garden themed. ntah nape aku akhir2 ni rajin sangat nak buat benda2 berkaitan ngan ladybird. agaknya sebab tiap kali order, mesti ada yang nak letak ladybird. masa mas tengok kek ni dia suka sangat. memang selayaknya untuk besday boy... paling aku suke wodingnya "ADIB DAH 3 TAHUN". =)

happy bday adib!
thx mas..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...