free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 4, 2011

Tempahan Nurul Saadah, Port Klang.




Salam kasih sayang =)

ada cerita disebalik cupcake ni. kebetulan masa aku amek order nurul ni, aku terkelirukan dia dengan nurul asyikin. masing2 nak cupcake pink tapi pattern dan size lain2. cerita punya cerita bila bagi harga si nurul saadah terkejut dengan harga yang aku bagi. eh.. kat situlah timbulnya salah faham sebab aku tak save no hp dorang. terpaksalah berkenal2an balik. bila dah add dorang kat fb, aku dah bole bezakan 2 nurul dengan tempahan masing2... =)

nurul saadah telah menempah cupcake untuk temannya yang bertunang dengan mengikut seperti design previous order, cuma wording asal pakai fondant ditukar kepada buttercream.
pagi ahad, nurul saadah datang pick up sendiri di bengkel aku selepas diberitahu yang sabtu dia tak dapat datang sebab bertolak ke pahang. pada awalnya dia mintak aku hantar ke rumah kawannya yang bertunang tu tapi akhirnya dia batalkan pulak dan nak amek sendiri keesokkan harinya. mujurlah aku tak kelam kabut hari sabtu aritu. walaupun terpaksa masuk keje balik lepas kenduri lenggang perot dan  tido 2 pagi nak siapkan wedding cake sue untuk digunakan pukul 11.30 hari sabtu, bila baca msg dia, aku dapat la tido lena dan terlajak sket. hehe...

tq nurul saadah...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...