free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, February 5, 2011

Tempahan Sue, Kebun Bharu.

Choc.moist cake yang sarat dengan roses merah dan kuning.



3 pattern cupcakes tema merah + kuning



aku + pengantin
Salam kasih sayang =)
aku tak tau camne sue bole terfikir nak pakai kaler merah kuning ni untuk tema weddingnya. biasanya merah kuning sinonim ngan kaler bendera Selangor dan dalam pada masa yang sama aku rasa dia nak adaptasikan kaler sempena Chinese New Year. merah tu kan kaler angpow.. nilah 1st time layan merah kuning selama aku meniaga ni, kira warnanya biasa tapi lain dari yang lain. salut kat sue lah sbg anak selangor ko pilih kaler ni tuk wedding ko. =) sue ni sedara sebelah mak mertua aku, masa dia nak order kek kawen ni dulu, dia dapat tau dari adik ipar aku Badawi yang tusyen sama dia tahun lepas.

untuk sue dan pasangan, selamat pengantin baru.
semoga bahagia hingga ke anak cucu
kalo gaduh2 sket tu biasalah, sedangkan lidah lagikan tergeget.
kan sue kan... =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...