free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 1, 2011

Tempahan Kamarina, Shah Alam.




keknya agak tinggi, so bunga hiasan tu terhimpit sket bawak penutup. so disebabkan tak dapat nak tutup kemas, aku kene belikan riben organza bagi nampak cun dan berketrampilan. =)

gambo ni di amek masa menunggu kamarina sampai, that time aku dalam Burger King menunggu hubby pesan set whopper, so cahayanya ala cozy2 sket, tu yang nampak kuning semacam je... riben yang bewarna ungu pon tak nampak macam ungu lagi. last minit letak masa singgah kat kedai bunga tadi.
Salam kasih sayang =)

Fondant cake purple+kuning tempahan kamarina telah di order oleh Fitri, cousin kitorang yang merupakan opismatenya. designnya terserah padaku asalkan ada bunga dan ribbon. petang tadi, kitorang keluar rumah menuju ke Burger King tempat di mana aku dan kamarina berjanji untuk jumpa. ujan renyai2 buatkan kitorang lapor la pulak. so sementara menunggu kamarina datang, aku ngan hubby melantaq 2 set Whopper. huhu.... e'eh.. terjumpa pulak kawan lama aku masa kat UiTM dulu yang aku panggil Mek Ta sebab dia ni org kelantan, pasal tu aku panggil dia mek. Dia baru je posting kat situ ghupernya. berbual2 la kejap. masa kamarina sampai kitorang dah pon hampir abis makan. ujan yang renyai2 tadi masih lagi turun. sebelum ujan lebat, kitorang pon chow chin chau.

ok, thx 2 kamarina diatas tempahannya ya.
harap2 u suka dengan hasil kerja i tu. =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...