free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 31, 2011

Tempahan K.Iffa, Kg. Medan.


Salam kasih sayang =)

k.iffa ni kawan 1 sekolah dulu, masa dia call aku untuk menempah cuppies ni, dia kata aku kenal dia. bila dia perkenalkan dirinya, senang je aku nak recall sebab banyak aktiviti persatuan yang kitorang pernah jadi ahli bersama. Tempahan k.iffa ini mengikut pattern previous order cuma tukar kaler je menjadi merah ang pow sempena Chinese New Year. huhu... k.iffa pick up sendiri kat bengkel lepas balik keje semalam. nasib baik sempat snap few pix. tak sangka pulak k.iffa nak amek awal dari waktu yang dijanjikan. kebetulan sampai awal katanya, malas nak balik umah, so singgah terus ke bengkel aku ni. nampaknya k.iffa suka kaler merah ang pow yang aku buat ni. yeyeh!

thx so much k.iffa.
hope u enjoy these cuppies... =)
muagh!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...