free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 6, 2011

Tempahan Ummi, Banting





Salam kasih sayang =)

Tempahan melalui call dibuat oleh ummi dari banting untuk b'day seseorang. ummi ni kawan kepada fara yang pernah order cookie bouquet tak lama dulu. dia request warna biskut yang terang dan tak kisah apa warna pilihanku. penghantaran dibuat terus ke rumah penerima kat sec. 17 shah alam. aku terlambat keluar rumah disebabkan mr.superman banyak keje nak catch up arini, dari pagi jadual dia non-stop, tapi aku dah booking dia seminggu awal lagi nak suh dia bawak aku gi shah alam untuk penghantaran ni. lepas solat jumaat tadi, aku n hubby terus bergerak ke shah alam. dek kerana dah terlambat keluar tadi, rasa cuak pulak bila jalan jemmed kat area johan setia ke jambatan kesas. biasalah, mr.superman memang bab cilok mencilok bg je kat dia, dgn mudah melepasi jalan jemmed. rupanya senang je nak gi umah Aizat (penerima cookie bouquet ni), masuk2 taman je dah jumpa lorong rumahnya. ayahnya sambil memegang cucu (aku rasa) yang menyambut kedatangan aku. hubby aku pulak leka menengok anggur merah yang tumbuh kat 1 sudut rumah. haii, teringat pulak kat pokok anggur yang kitorang cuba tanam kat umah tak menjadi. citer 2 thn lps, dah mati pon pokoknya tak sempat berbuah. hihi... lepas serahkan cookies, kitorang pun cabut balik.

tq so much ye ummi atas tempahannya ini...
semoga berpuas hati dengan hasilnya dan penghantaran yang dibuat. =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...