free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 16, 2011

Tempahan Ina, Kg.Sri Cheeding, Banting.

edible tempahan khas muka pengantin



2nd tiers cake ni untuk sambutan harijadi anak buah.


puas sungguh buat kek ina ni... walaupun aku belum pernah jumpa ina in person, puas sudah tengok muka pengantin ni. dari saiz sebesarnya hingga yang sekecilnya. hehe...


mak buyung bersama pengantin yang rupanya sedara dekat sediri. =)
Salam kasih sayang =)

Tempahan kek kawen 2 tingkat ni datangnya dari ina yang aku add kat fb, rupanya sedara tau tu pon sebab abang long dia kenal aku ni cucu cikgu sidek. hehe... tempahannya mengikut pattern kek kawen kakak aku cuma keknya ina mintak choc.moist dengan frosting buttercream (2nd tier) dan garnache (1st tier). edible ditempah khas dengan tambahan cupcake sebanyak 8 pcs lepas aku suggest kat dia sebab pada mulanya aku ingat nak tampal kat tepi kek tapi tak jadi sebab rasa macam kurang menarik la pulak. so aku terus call dia untuk cadangan tambahan order tu. memang la mula2 dia belah bagi nak tambah sebab kena tambah duit lagi tapi akhirnya dia amek jugak lepas bertimbang tara bukannya tambah banyak sangat pun untuk cupcake tu. lagipon, bila ada cupcake tu bertambah comel la kek kawen ina ni.... =)

tq ina..
selamat pengantin baru
semoga bahagia ke anak cucu cicit piut...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...