free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 7, 2011

Tempahan Amat Kamal, Taman Desawira.

Hello Kitty pirate..... ngeh2 =)


Salam kasih sayang =)

Cupcake kali ke 3 tempahan Amat untuk b'day customer INGnya. kali ini dia mintak aku buatkan cupcake untuk girl, tema n color tak kesah yang penting kartun2. aku ni dah lama nak buat set Hello Kitty, since amat dah cakap camtu aku pon apa lagi la on ajelah tema pinky ni. ingat cam senang je nak deco, sekali buat herot bengot. hehe cam kelakar pon ada sampaikan husband aku tegur kartunnye cam tak berapa cantik. pastu dia pon nak tunjuk skill jugak, siap amek piping bag n deco sebelah aku. konon nak tunjuk yang dia punya lagi lawa, sekali lebih teruk dari yang aku buat, terus kitorang sama2 ketawa. pastu aku cakap kat dia, ingat kalo tak pakar senang ke nak lukis? aku yang selalu mendeco ni pon tak pass lagi deco kartun nih. baru tau kan susah n lecehnya nak mendeco ni? dah jangan kacau aku... tapi bila aku dah habiskan kesemua kartun Hello Kitty ni baru aku nampak seninya. ehh lawa jugaklah bentuk n colornya! pasal tu aku sendiri bagi nama kat cupcake ni Hello Kitty pirate.. hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...