free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 29, 2011

Tempahan Masnita, Jenjarom.

comel kan.. ada ladybird.. last minit letak sebab tetiba rasa nak letak sepasang ladybird kat situ.


spiral kuning + putih

spiral putih


waaa.. sungguh 'beso' aku kat gambo ni. pengantin yang kecik molek jadi nampak makin separuh dr saiz aku. ha, sape nk jawab tu? berbadan dua la katakan. memang aku saje menggemogkan badan. sebab aku memang suke jadi gemog... ngeh2.

pix bakal mommy n abah.... amek gambo sementara ujan reda sambil mendengar nyanyian karaoke abang2 yang melayan lagu dangdut. seb baik sore sedap2 belaka. maknanya bukanlah punca kepada turunnya ujan lebat tadi tu. huhu...

Salam kasih sayang =)

kenduri masnita nampaknya bermula dengan ujan renyai2. tak berapa nampak matahari nak keluar. aku n hubby keluar rumah tadi pon memang time ujan tengah turun baik punya. karang lambat2 takut makin lebat. sampai umah mas, meja kek tak ready lagi. jalan pon memang lecah, aku jalan pelan2 takut sleepery. isk! takut beb.. sebab kan aku lagi mengandung ni. sementara nak tunggu meja kek datang, aku n hubby melepak kejap. bile meja dah sampai aku n hubby pon start menyusun kek n cupcakes. tapi tak best pulak bile kek yang atas tu, bunganya terpenyek sket. salah aku tadi, susun kotak kek bersilang. terlupa yang bunga kat tengah tu tertinggi sket. time makan tadi, dah aku mula susah ati sebab kek jadi cam x tercacat sket. actually small matter je, dah bagitau pon kat mas pasal bunga ros terpenyek sket tu. seb baik mas tak kisah. baiknya ati ko mas, sayang kat ko! huhu... pas bergambo ngan mas kat bilik, kitorang pon berangkat pulang.

terima kasih banyak2 mas atas semua tempahan yang dibuat beserta deposit dan menjelaskan bakinya awal2. seronok rasanya dapat customer macam mas ni. segala2nya jadi mudah dan terurus sebab orangnya tak cerewet. 
selamat pengantin baru masnita + zaidi.
cantik kad pengantin korang.
comel yang kreatif!
k.jue suke..... =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...