free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 1, 2011

Tempahan Nurul Hidayah, Ijok.




Salam kasih sayang =)

Nurul, kenalan kat FB telah buat tempahan set cupcake ni untuk hantaran pd majlis pertunangannya sabtu lepas. design mengikut attachment yang disertakan oleh nurul melalui inbox aku. sama tapi tak serupa sebab banyak pertukaran pada bahan fondant ke butter cream dengan warna temanya hijau turqoise yang pada mulanya aku rasa warnanya kurang menyerlah, kemudian dia attach 1 lagi warna lain yang aku rasa warnanya memang sangat sesuai iaitu hijau apple. sebolehnya aku cuba bagi dia option color yang menyerlah dan buat yang hampir2 sama dengan design asal. pada malam aku sebok2 deco cupcake dia ni, aku terpaksa melayan si budak kecik ni yang dah tak sabo2 nak tengok tempahannya ni melalui MMS. order di pick up oleh kakak nurul yang datang dari ijok, tapi kitorang jumpa di area jusco bukit tinggi aje.

tq so much nurul atas tempahannya ni.
time kawen jangan lupa order kek kawen pulak!
congrats on ur engagement... =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...