free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 1, 2011

Tempahan Yun, Semenyih.



Salam kasih sayang =)

Tempahan online dari yun untuk buah hatinya si tokei cili dengan tema cili merah dan cili hijau. rasa mula2 tu fikir2 gaklah camne nak buat cili dalam bentuk love, so aku menggoogle dapatlah few design yang aku leh refer time bikin cupcake yun ni. aritu memang keje banyak gile tapi time buat order yun ni tak perasan tetiba kek dia siap cepat.  blessing betul! laju tahap dewa punya keje ni.. less then 30 mins deco cupcake. may be design dia tak susah sangat kot, susah tak susah pon aku pening kepala sebab yun dah bagi design dia sendiri yang kesemuanya. kitorang buat suprise delivery tepat pukul 9 malam seperti yang dijanjikan ke rumah hashim yang terletak kat batu 7, sijangkang. kebetulan my hubby kenal dgn hashim dan keluarganya, jadi senang sangat nak carik lokasinya. tetiba aku terperasan hubby aku ni memang top kat sijangkang may be sebab dia rajin pusing kampung dan baik dengan semua orang. pada malam tu hashim tengah buat majlis makan2, tak sure untuk sambutan new year atau b'day dia. masa hubby aku serahkan kek tu dia terkejut sebab tak sangka sangat ada orang sponsor kek tuk bday dia. siap pesan kat yun lagi cupcake tak cukup pasal ramai orang kat umah dia. =)

harap yun puas ati ye ngan design cupcake ni...
simple but meaningful for 2 hati yang berjauhan...
hehe ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...