free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, February 19, 2011

Tempahan K.Linda, Bukit Tinggi.




Salam kasih sayang =)

kek upin ipin yang comel ni ditempah oleh kakaknya ery, k.linda. masa order ni ery yang tolong orderkan. kek diambil sehari awal sebab k.linda sebenarnya nak datang melawat bengkel aku petang sabtu lepas, tapi alang2 dia nak datang dan aku pon takmau menyusahkan dia berulang alik, aku segerakan keje2 mendeco. order pagi, petang tu dah siap dah. majlis bday anak k.linda dibuat pada hari ahadnya. Ery kata keknya cantik. masa aku deco kek ni memang tengah ada mood. laju je siapnya. aku pon mmg suke dengan warna2 yang aku gunakan untuk kek ni. ceria pulak rasanya, maklumlah bila tengok upin ipin tetiba jadi hati jadi senang. rasa gumbira tak semena2. sebenarnya aku teringin nak bergambo ngan maskot upin ipin & the gang. harap2 1 hari nanti aku dapatlah realisasikan golden dream aku ni. ngeh2...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...