free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 19, 2010

Happy B'day CT!

Salam Kasih Sayang =)





Thx to ct sebab datang dari Cheras ke umah atok kat Seri Cheeding petang tadi untuk sama2 celebs b'day my mom. Kebetulan semalam dia msg aku, aku terus cerita nak buat b'day party utk mak n request dia datang without failed, plz fulfill permintaan mak buyung ni. ngeh2... nampaknya dia tak menghampakan aku bila ada sama2 ke party mak ni. sebab.. aku ada suprise untuk dia. nasib baik dia datang, if not aku gak le kene anto g opis dia nanti. actually b'day dia ni on 21st Dec, alang2 buat kek mak, aku buatkan kek dia sekali. keknya aku buatkan cheese butter cake yang resepinya aku dapat melalui buku. ni my 1st time aku buat purse cake. juz pakai ready made fondant, thatz why nampak shining sket. agaknye kalo aku buat pakai home made fondant yang macam k.baini ajar sure kemas+cantik. aku dalam keadaan strez gak nak buat purse cake ni. mula2 fikir nak buat pakai butter cream aje sebab nak cepat but at the same time fikir nak pakai gak fondant macam dalam video clip yang aku tgk kat youtube cam kat bawah ni. last sekali layan fondant gak. walaupun tak kemas sangat fondant work aku yang ini, tapi cukup puas ati sebab try n error je. Jangan mare, ada brand Channel lagi. (ni bag pirate from petaling street punya a.k.a PS Boutique..kuank2).
but next time memang nak buat yang secantik signiture handbag my sister teacher, k.baini. Dia punya lagi nampak real, cam boutique punya. huhu... someday, memang kene g menuntut gak ngan k.baini.

happy b'day 2 ct my sweet best fren.
semoga impian terlaksana dan dipercepatkan jodohnya ye.
amin...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...