free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 21, 2010

Happy Bday My Dearest Hubby!



Salam kasih sayang =)

esok bday my hubby. tapi keknya aku dah buat dari semalam lagi takut aku kebizian dan kehilangan mood lebih baik aku buat awal2. tapi yang tak suprisenya dia dah nampak pulak masa aku sebok mendeco kek ni. bau mocha+walnut buatkan dia tak keruan, asik tanya bau apa yang sedap sangat nih. tak semena2 dia nyanyi bday song untuk diri sendiri. then aku usik dia, aku cakaplah kek ni bukan dia punya. cheh! tak makan saman, dia kata kat aku, dia tau kek ni memang untuk dia. yelah2, tapi takleh makan arini ok.. kite makan time bday u nanti. sementara dia tengok tv, aku deco kek jersi arsenal ni sampai siap. sambil mata jeling2 nak tengok rupa keknya ni. hehe.. nakal! ok malam ni tepat pukul 12 kita leh potong kek u ni. i pon dah tak sabo2 nak makan sekali sebab i bikin kek special dari biasa. tu yang terasa nak makan sangat tu.

happy bday hubby! i've few words 4 u darling..happy bday 2 my darling hubby. kepada bakal "abah", semoga u keje kuat utk zuriat kite, semoga bisnez u semakin berkembang dan dapat job besar2 (nak beso aje, yelah aku gak leh tumpang senang..hehe). semoga u terus jadi bestpren n boipren i sampai bile2. may Allah bless us. hanya cangkul & tanah yang memisahkan kita.
on 22 dec (d next day @ 9 pm): Buat jugaklah majlis makan kecik2 untuk hubby aku ni. dewi masakkan char kuew teow dan panggil ucu anak beranak datang makan. kali ni kek untuk hubby aku kecik je sebab orang dalam umah ni dah tak heran makan kek. kek beso gini pon tak habis makan, aku potong2kan untuk ucu bawak balik dan kirimkan jugak untuk c.ida. sedap jugak keknya cuma untuk kitorang sekeluarga dah tak 'lalu' sangat nak makan sebab sumer terer buat kek. hehe

amboi dewi, kemain suke dia nyayikan bday song untuk abg bo. cumel pulak aku tengokkan aksi dia ni.. =) yang eina kemain serius dia tengok abg bo potong kek.

last masa nak potong kek malam tadi aku sempat letakkan wording atas kek.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...