free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 14, 2010

Tempahan K.Dayah, Telok Panglima Garang.






Salam kasih sayang :)

pertama kali aku dapat order dan buat kek kahwin 4 segi macam ni. selalunya tu bertingkat2 tapi kali ni tempahan dari pengusaha katering ni memang berlainan dari kebiasaan aku. k.dayah yang datang dengan bawa deposit sekali mintak aku buatkan kek 4 segi panjang camni supayan senang nak potong katanya. kek ni besar dan agak panjang menyukarkan aku untuk mencari kotak yang bersesuai, last sekali aku pakai jugak hardbox yang sama ukuran dengan papannya terpaksa la koyakkan sikit tepi kotak tu untuk memuatkan kek masuk ke dalam kotaknya. kek kahwin ini hadiah daripada mereka sekeluarga untuk sepupu sempena perkahwinan yang berlangsung. kek ni di pick up oleh sarah, adik k.dayah yang dah lama sangat aku tak jumpa since form 1 dulu. nampaknya bila k.dayah tgk kek ni, dia teruja sangat sebab extra ordinary daripada kek kahwin yang selalu aku buat. aku happy sebab k.dayah antara pelanggan yang paling senang buat bayaran dan dia tak banyak songeh. aku paling senang hati bile dapat berurusan dengan customer macam ni.

tq ye k.dayah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...