free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 21, 2010

Tempahan Mira, Jenjarom.


Salam kasih sayang =)

Tempahan mira ni betul2 ikut previous order makciknya, "Tempahan Masnita, Jenjarom". cuma ada sikit pertukaran logo manchester kepada arsenal. tempahan kali ni memang pecah rekod sebab tempahan di pick up seawal pagi 6.30 am kat esso bt 8 pagi tadi, (dah macam aku nak pergi kerja pulak rasanya). dengan aku masih berbaju tido terus anto ke esso sebab mira dah pun berada kat sana. aiii comel betul si mira rupanya. putih gebu dengan baju kebaya merah yang dia pakai nak gi kerja tadi. dia terpaksa amek pagi ni sebab balik kerja dia terus nak celebs bday bfnya. yang aku malam tadi tido macam biasa tapi sebab takut terbabas waktu appoinment, setiap 1 jam aku terjaga. mak ngai! =) dah tu pagi2 terjage pas solat subuh terus le bersiap2 nak ke anto order, sampai mak mertua aku heran awal beno aku nak buat kek katanya. aku cakaplah yang aku kene anto kek kat esso. memang terkejut mak mertua aku tu. baliknya bila aku sampai kat umah, dia ketawakan aku dan aku bergegas naik ke bilik semula sebab misi utama aku memang nak masuk bawah gebor balik... ngeh..ngeh.. =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...