free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, December 20, 2010

Tempahan Ayu, Jalan Mawar, Kg.Sijangkang.









Salam kasih sayang =)

Kedua2 jenis tempahan ini telah ditempah oleh ayu yang aku kenali melalui kenalanku, k.nora port klang. dorang ni opismate, so k.nora dulu penah suggest dia tempah kek dengan aku tapi tak jadi sebab kek yang sepatutnya ayu tempah telah disponsor oleh orang lain. so ayu tidak memungkiri janjinya sebab bila dia nak bertunang nanti dia akan order kek dengan aku. nampaknya camtulah, bila dah sampai time dia ni sampai 2 jenis dia order kat aku dan mintak buat penghantaran ke rumahnya kat jalan mawar. (walaupun duduk satu kampung tapi aku ni jarang merayap, boleh ke tersesat2 jugak nak ke rumah dia tu..hehe..). cerita pasal kek ayu ni, kek hantaran choc.moist 2 kg dengan based purple dan bunga pink. kotak kantaran tu aku belikan tapi dia hiaskan. cantik, memang cantik. simple but nice sebab ada jurai2nya. then cupcake 16pcs pada mulanya ayu nak warna kuning terang tapi akhirnya dia menukar warna merah terang. ayu memang suka warna terang2, design dia serahkan pada ku asalkan tak sama macam customer previous order. senang seklai aku dengan kedua2 tempahan ini, selain tyak cerewet dan bagi full payment lagi lajulah idea aku keluar. a bit special about order kali ini. meriah betul hantaran yang ayu bg ke pihak lelaki... 21 dulang! fuhhhhh... tunggu pulak wedding cake ayu, ayu nak 7 tingkat pulak. kalo jadi, memang pecah rekod, sebab setakat ni kek kawen aku yang 5 tingkat dulu belom sape berani lawan. hehehe..... 

thx so much ayu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...