free glitter text and family website at FamilyLobby.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, December 20, 2010

Tempahan Fitri, Kajang.


Salam kasih sayang =)

Tempahan Fitri sebanyak 100 pcs teddy bear cookies ni untuk opis matenya yang mintak dibuatkan 50 pcs warna kelabu dan 50pcs warna pink. tempahan dibuat seawal2nya tapi Fitri pick up pada ahad lepas. Alhamdulillah, keje siap on time cuma aku macam terover baked aje glaze aisingnya sampai nampak macam agak burned,ikutkan aku macam nak buat balik tapi my hubby kata ok je. Ni lah jadinya kalo keje buat asik bertangguh, bile dah sampai due date aku lak yang kelam kabut nak siapkan order. sebab ada minggu yang terbanyak keje, aku tak cukup rehat dan jatuh sakit. Sebenarnya cookies tu ok cuma aku je cerewet, kan aku memang suke bagi yang terbaik untuk cuntomer =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...